هوراد جونيهوراد جوني، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

مینویسم برای عزیزترینم

دندان سوم و چهارم

1392/11/9 17:38
نویسنده : ندا
146 بازدید
اشتراک گذاری

هوراد جونی مدتیه که این دندون درآوردنش شدیدا داره اذیتش میکنه. تقریبا میشه گفت از وقتی اصفهان بودم لثه هاش ملتهب بود ولی بیرون نمیزد. بالاخره پریشب دیدم (ده ماه و بیست و هفت روزگی)که دندان جلوی پایینی اش نوک زده و دندون جلویی بالا هم کمی نمایان شده ولی نزده بیرون که فکر میکنم همین روزا اونم کاملا نمایان بشه. دوباره وضعیت شیر خوردنش خیلی بد شده که احتمال میدم واسه همین قضیه است و البته شکمش هم زیاد کار میکنه. خدا کنه زودتر به حالت قبل برگرده. راستی یه کار جدید یکی دو روزیه که داره انجام میده و اونم اشاره کردنه. مثلا توی کتابش بهش گفتم تایر ماشین کو اشاره کرد به تایر ماشین و انگشتش را گذاشت روش. پریشب نوید رضا اومد تهران و من روزا بیشتر وقت دارم به کارام برسم. واقعا‌خیلی‌ کمک میکنه و همش‌ نگهش میداره. مثل اینکه آلرژی اش به پروتیین گاوی داره بهتر میشه چون امروز چند تا قاشق ماست خورد و خدا را شکر استفراغ نکرد... امیدوارم... الان  هورادی مشغول روزنامه و کاغذاست وفکر کنم دیگه خوابش میاد و داره خسته میشه. برم که کلی کار دارم...

پسندها (1)

نظرات (0)