هوراد جونيهوراد جوني، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

مینویسم برای عزیزترینم

روزهای پایانی ده ماهگی هوراد عزیزم

1392/10/5 21:49
نویسنده : ندا
124 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنجم دیماه  ٩٢ است و هوراد عزیزم   چهار روز دیگه وارد ماه یازدهم زندگیش میشه. امروز صبح با وجود آلودگی هوا چون از قبل برنامه ریزی کرده بودیم و ما هم داریم میریم اصفهان ، نوبت آتلیه را کنسل نکردیم و هوراد را بردیم آتلیه. کلی از قبل واسه امروز لباساش رو ست کرده بودم و همش نگران بودم که نکنه نگذاره ازش عکس بگیرن. فکر میکردم اصلا همکاری نکنه ولی خدا را شکر وضعیت بهتر از اون چیزی بود که من فکرش را میکردم و فکر میکنم بتونیم ده تا عکس خوب از بین عکسهاش در بیاریم. بهر حال انتظار هم ندارم که کاملا بتونه تو آتلیه همکاری کنه. چون بچه است و خسته میشه دیگه....چون عازم سفر به اصفهان هستم و بعید بدونم بتونم اونجا پست جدید بگذارم تصمیم گرفتم آخرین پست مربوط به پایان ده ماهگی هوراد را چند روز زودتر بنویسم. عزیز دلم پیشاپیش ورودت به یازده ماهگی مبارک.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)