هوراد جونيهوراد جوني، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

مینویسم برای عزیزترینم

شروع غذای کمکی

1392/5/30 21:08
نویسنده : ندا
154 بازدید
اشتراک گذاری

ما از دیروز غذای کمکی هوراد را شروع کردیم. 22مرداد که رفتیم دکتر وزنش 7450 بود و در عرض دو هفته 150 -160 گرم اضافه کرده بود. چون تو طول روز بعضی موقع ها احساس میکردم شی ر بیشتر میخواد دکتر گفت میتونی 2 هفته زودتر غذای کمکی را شروع کنی و اشکال نداره ولی من باز هم یک هفته صبر کردم و از دیروز یعنی 172 روزگی هورادی  یعنی یک هفته زودتر از موعد غذاش را شروع کردم ( غذای کمکی بایستی از 180 روزگی شروع بشه)با فرنی که البته خیلی هم دوست نداشت. امروز بیشتر از دیروز خورد که البته این طبیعیه و کم کم عادت میکنه. این روزا غر زدنش تو طول روز زیاد شده و خیلی زود حوصله اش سر میره و دوست داره که خیلی باهاش بازی کنیم. یک سری کتاب هست واسه تقویت هوش نوزاد که از شهر کتاب واسه اش خریدیم و بیشتر رضا باهاش کار میکنه. دکترش هم میگفت کار با بچه تو این سن خیلی مهم تر از غذا و پوشاک و ... است.

این روزا حرکات غلتشی اش هم خیلی پیشرفت کرده. چند روزه که با زبونش یه چیزایی میگه و حرف میزنه. یادم رفت بگم اصلا دیگه تو کالسکه نمیمونه ولی تخت و اتاقش را خیلی دوست داره. تمام دور تختی هاش را میکنه و من شب به شب باید مرتبشون کنم.

کلا تمام وقتم مشغوله ولی باز هم خدا را شکر که اینجوری مشغولیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)