هوراد جونيهوراد جوني، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

مینویسم برای عزیزترینم

و اما در ادامه سرما خوردگي

1392/3/10 13:34
نویسنده : ندا
122 بازدید
اشتراک گذاری

آقا خوشکلم بعد از اين که سرما خوردگيت خوب شد من و بابا تازه آبريزش بيني و کمي گلو درد پيدا کرديم و البته فکر ميکنم از خود شما به ما منتقل شد. خلاصه من بعد دو سه روز خوب شدم ولي مال بابا شديد تر بود و لذا رفت بالا واسه احتياط و یک هفته اي بالا بود و اين مدت که ديگه حسابی به من سخت گذشت. گریهالبته بابا ديگه امروز از قرنطينه در اومد و اومد پايين.

جديدا ( البته دو هفته اي هست) که شبها ساعت 5/1 يا 2 ميخوابي و از اون طرف 5/12 يا 1 بيدار ميشي. . دوباره ساعت خوابت شيفت پيدا کرده. توي روز خيلي خوابت مياد ولي نميدونم چرا خوابت نميبره. البته ناگفته نمونه که تو بغل خوب ميخوابي ولي به محض اينکه ميذاريمت توي گهواره بيدار ميشي يا یه کوچولو ميخوابي و بعد ميپري بالا. جديدا خیلي علاقمندي که بلند بشي و و قتي خوابيدي فقط با کمک شونه هات سرت را 5-6 سانت از زمين بالا مياري. در ضمن وقتي به پهلو خوابيده باشي ميخواي غلط بزني و يا اينکه پاهات رو توي شکمت جمع ميکني و سرت را باز با گردنت سعي ميکني از زمين جدا کني. آخه جيگر من چقدر عجله داري واسه پا شدن و نشستن. ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)