هوراد جونيهوراد جوني، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

مینویسم برای عزیزترینم

چهارده ماهگی

1393/2/12 19:07
نویسنده : ندا
387 بازدید
اشتراک گذاری

هوراد عزیزم چهارده ماهگیت مبارک. خیلی برام جالبه که در چهارده ماهگی مفهوم تمام جملاتی که بهت میگیم را متوجه میشی و فقط نمیتونی بیانشون کنی. تمام مفاهیم مثل کتاب، مداد، کاغذ ، تلویزیون، لباس، ماشین لباسشویی، گاز ، تخت خواب، چراغ، تایر ماشین، حیاط، گل ، درخت، کنجشک، مبل، موبایل، پرده، آفتاب، فن و....

تقریبا تمام جملات را میفهمه.  مثلا بهش میگیم جلوی تلویزیون نرو برو عقب بشین برمیگرده میره عقب میشینه(البته فقط چند ثانیه) بعد دوباره میاد جلو. یا بهش میگم فلان چیز را بیار بده من میدوه میره میاره. یه چیز جالب: عاشق فن داخل دستشویی یا هر جای دیگه ای هست. چند وقت پیش رفته بودیم بیرون بالای یه ساختمون بلند چند طبقه یه فن بود که با د که میومد میچرخید از این فاصله اونو دیده بود و نشون داد. توی یه فروشگاه هم چند روز پیش رفتیم بین اون هم چیز پره های فن که میچرخید توجهش را جلب کرده بود.  عاشق پله برقی و پل هوایی . اگه جایی مثل فروشگاه یاس بریم تا چند بار رضا از پله برقی بالا پایین نبرتش ول نمیکنهو همچنان مثل قبل عاشق چراغ راهنمایی رانندگی و تایر ماشین های توی خیابون......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:08
سلام من ب تازگی با وب هورادجونی آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم ممنون البته من به زحمت فرصت میکنم بیام اینترنت . حتی وبلاگ خودم را هم دیر به دیر آپ میکنم اگه وقت کنم خوشحال میشم